Tiedote koronaviruksen vaikutuksista toimintaamme

Tilanne 20.3.2020 - päivitetään tarpeen mukaan.

Parhaillaan meneillä olevan Covid 19 eli koronavirusepidemian aikana pyrimme kaikin keinoin pitämään huolta siitä, että asiointi meillä on mahdollisimman turvallista sekä asiakkaillemme että henkilökunnallemme. Seuraamme jatkuvasti hallituksen ja terveysviranomaisten ohjeistusta ja toimimme sen mukaisesti.

Myymälämme on toistaiseksi auki normaalisti arkisin kello 8-16. Kun asioit myymälässämme, otathan huomioon yleiset ohjeistukset virustartuntojen riskin minimoimiseksi. Desinfioimme myymälän päivittäin ja kosketuspinnat, kuten ovenkahvat ja korttipäätteen näppäimistö puhdistetaan useita kertoja päivässä. Suosithan lähimaksua mikäli ostosten summa ei ylitä 50 euroa. Myös henkilökunnan kulkureittejä puhdistetaan tehostetusti ja vältämme turhaa liikkumista myymälän alueella.

Toistaiseksi otamme myymälään korkeintaan viisi asiakasta kerrallaan. Toivomme sinun suhtautuvan ymmärtäväisesti, jos joudut odottamaan vuoroasi myymälään pääsemiseksi.

Mikäli mahdollista, suosittelemme tilaamaan tuotteet verkkokauppastamme. Kaikki toimitusvaihtoehdot, myös nouto, ovat normaalisti käytössä. Kun noudettavat tuotteet on kerätty ja maksettu jo valmiiksi, pystymme minimoimaan lähikontaktien määrän. Tuotteet voidaan jättää niin halutessa myös noutolaatikkoon. Kotiin toimitettaessa Posti ja Matkahuolto eivät normaalista poiketen luovuta lähetystä vastaanottajalle käteen vaan soittavat ovikelloa ja asettavat lähetyksen vastaanottajan ovelle. Kuljettaja odottaa muutaman metrin päässä, kunnes asiakas vastaanottaa lähetyksen. Vastaanottajalta ei pyydetä allekirjoitusta, vaan lähetys kirjataan kuljettajan toimesta vastaanotetuksi järjestelmään. Tilatessasi tuotteita Postin rahtipalvelua käyttäen (käytetään mm. kaikkien kemikaalien kuljetukseen), voit antaa tilauksen lisätiedoissa luvan jättää tuotteet esim. pihaan.

Kiitämme kaikkia asiakkaitamme ymmärryksestä tänä poikkeuksellisena aikana ja toivomme kaikkien pysyvän terveinä. Seuraamme tilannetta ja virallista ohjeistusta jatkuvasti ja tiedotamme asiasta verkkosivuillamme heti, jos muutoksia tapahtuu.